Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

 

Tatra banka

23.9.2019 00:58

Sťažnosti

Vybavovanie prípadných sťažností investorov pre Tatra Asset Management zabezpečuje Tatra banka, a.s.

Sťažnosť môžete podať Tatra banke písomne, a to na ktorejkoľvek pobočke Tatra banky alebo poštou na adresu Tatra banka, a.s., Hodžovo nám. 3, P.O. Box 42, 850 05 Bratislava 55. V sťažnosti je potrebné uviesť identifikačné údaje sťažovateľa (vrátane jeho kontaktných údajov), ako aj príslušný popis skutočnosti, kvôli ktorej podávate sťažnosť.

O výsledku prešetrenia sťažnosti budete písomne informovaní a to najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. Tatra banka vedie evidenciu prijatých sťažností investorov v elektronickej forme. V prípade, že nie je možné sťažnosť vybaviť v uvedenej lehote, o tejto skutočnosti budete písomne informovaní.

Žiadosti, návrhy, pokyny, príkazy, reklamácie, sťažnosti alebo iná dokumentácia, resp. úkony vzťahujúce sa ku kontu investora, registru záložných práv alebo k registru zabezpečovacích prevodov určené a doručené správcovskej spoločnosti Tatra Asset Management sa považujú za určené a doručené Tatra banke.

Vzájomné práva a povinnosti Tatra banky a klienta pri riešení sťažností primerane upravuje Reklamačný poriadok Tatra banky.